Uppdatering

Jaja, jag får väl uppdatera lite då. Har inte alls haft någon lust eller inspiration till att skriva. Men något borde jag väl kunna få ner.

Fyllde år igår. Fick en underbar present av maken - en veg. matlagningskurs på sex timmar i Stockholm. Ska bli jättekul. Håller bara tummarna för att jag är frisk då. Jag är frisk just nu, men man vet ju aldrig med dessa dagisbaciller. Lilltjejen har varit jätteförkyld och hemma från dagis några dagar. Det är kul och mysigt att vara hemma med henne, men det är jobbigt att missa jobbet. Måste avboka möten och kommer efter i skrivandet.

Av min mormor fick jag pengar och för det köpte jag en parabol! Den vi hade innan var en vanlig liten en och vi hade endast viasats kanaler. Nu har vi en större och får även in tyska kanaler. Det har jag velat ha i en väldigt massa år. Äntligen!

Igår kom lilltjejen upp för trappen, utan byxor och blöja. Kiss, sa hon till pappa. Han följde med henne och trodde att hon hade kissat på golvet, men hon hade letat fram pottan och kissat i den! Duktiga tjejen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja må hon leva, ja må hon leva...å grattis grattis!!!

Kul att du uppdaterat bloggen. Brukar kolla in då och då för att se om det kommit något nytt.



Idag har vi haft dop så jag är lagom mör nu.

Kul med matlagningskurs, du kommer säkert att vara frisk. Positiva tankar!



grattiskramar från oss!

2010-02-27 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0