Sjuk men glad

Vi har haft en underbarn period. I flera veckor har vi varit friska och båda barnen har sovit bra varje natt. Helt otroligt, jag känner mig som en annan människa. Eller rättare sagt, jag ÄR en annan människa. Igår blev båda jag och lillskruttan sjuka, så vi är hemme idag. Jobbigt att vara sjuk, men jag är glad att jag fick samla kraft innan och mitt humör är fortfarande på topp! Att det är vår gör bara saken ännu bättre, jag är en sådan vädermänniska (eller årstidsmänniska?)

Igår frågade jag lillskruttan var pappa var, och hon pekade på pappa. Sedan frågade jag var storebror var, och hon pekade på storebror. Sedan frågade jag var världens sötaste tjej var och hon pekade på sig själv! Har inte frågat det tidigare, men hon vet :-)

Kommentarer
Postat av: Loreleii

Åh va skönt att se att det har varit så bra ett tag! :-) Vi hade ju också fått lite ordning på sömn och allt, men med sjukdomar i kroppen fungerar inte det alls just nu.



Hon är ju bara underbarn lillskruttan!! Saknar er och nu mååååste det snart vara dags att få träffas! Jag har ju tom kvar din födelsedagspresent här ju!



STOR KRAM!

2009-05-13 @ 13:48:45
URL: http://loreleiis-pyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0