Nytt dagis

Lilltjejen har fått dagisplats på storebrors dagis!!! Hon börjar i augusti och kommer gå på samma avdelning som storebror gick på när han var yngre, så det blir samma fröknar till och med. Det känns riktigt skönt. Det funkar inte alls som det är nu, med två olika dagis i olika delar av stan, jag lämnar och maken hämtar och vi har bara en bil. Den ekvationen är svår att få ihop.

Sonen har fått sin första "riktiga" kompis. Dvs någon som är hans kompis utan att vi har föst ihop dem för att vi känner föräldrarna. Det är en granntjej som är sex år, de leker tillsammans både ute på tomten och uppe i hans rum, ensamma.  Han är överlycklig!

Nu ska jag gå och lägga mig. De senaste två nätterna har varit riktigt jobbiga och jag behöver ta igen mig. Är ju inte ens helt frisk ännu. Men det är trist att gå och lägga sig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Loreleii

Grattis till dagisplatsen!!! Va roligt!



Det var halsfluss och öroninflammation... su nu blir det antibiotika och sen är det väl daniels tur kan jag tänka... :-/ Jaja, snart sommar!

2009-05-15 @ 13:21:57
URL: http://loreleiis-pyssel.blogspot.com
Postat av: Loreleii

Jag börjar på 80% så får vi se hur det går. Ev går jag ner lite till (till 75%) om det verkar som det behövs... vill eg inte jobba mer än 75 men känner också att jag behöver få komma igång lite... Nicklas har ju varsel hängandes på jobbet så det är svårt att planera...

2009-05-20 @ 18:34:10
URL: http://loreleiis-pyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0