Vab

Ingen springmask än så länge! Men båda barnen har varit/är förkylda och har ögoninflammation, så jag är hemma och vabbar.
Inatt vaknade sonen vid 2-tiden och hostade och snorade och det tog lång tid innan han somnade om. Sen vaknade han 5.30 och tyckte att det var morgon. Det brukar alltid vara lilltjejen som väcker oss vid 5.50 eller 6, men idag sov hon till 7.30! Och då bestämmer sig naturligtvis sonen för att vakna tidigt. Jag är trött idag. Tänkte att jag kunde passa på att sova när dottern sover middag, men hon somnade i vagnen när vi var ute (en timma för tidigt). Jag vågar inte gå och lägga mig när hon är i vagnen utanför. Typsikt. Jag passar på att städa istället :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0