Springmask

Det går springmask på sonens dagis. Jippi! Ikväll klagade han över att det kliade så mycket i rumpan, så det är väl bara att acceptera faktum...Tror jag kommer balla ur ordentligt när jag ser dem små äcklen. Usch, vill inte.

Lilltjejen har varit jätteförkyld i några dagar och var hemma från dagis idag. Vi hade planerat att fira min födelsedag i helgen (som fick ställas in när jag fyllde för några veckor sedan pga magsjuka), men nu var hon sjuk istället. Jag får väl fira nästa år istället. Hopplöst!

Kommentarer
Postat av: Karin

Snacka om att vi har maximal otur med sjukdomar du o jag :-( D är hemma den här veckan med feber... men han hann ju vara på dagis en heeel vecka förra veckan! Hela 15 timmar!! ironisk

2009-03-24 @ 12:36:33
URL: http://loreleii.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch då... jag har varit nitisk på daniel sen jag läste ditt inlägg om mask... gick på dagis hos oss i höstas :-(



2009-03-26 @ 07:50:23
URL: http://loreleii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0