Magsjuka del 153 eller nåt

Och vad tror ni att jag gör just nu? Sitter på jobbet och mår bra? Nej, jag är hemma och magsjuk. Vad annars? Jag är så jäkla less på det här! En liten sammanfattning: november - magsjuk, december - influensa, januari - influensa (igen), februari - magsjuk, månadsskiftet februari/mars - magsjuk (igen). Och det är bara hur jag har mått, resten av familjen har heller inte varit särskilt friska.

I torsdags fyllde jag ju år och jag skulle ha firat både fredag, lördag och söndag, med olika personer. Allt fick ställas in pga magsjuka. Lycka till att hitta nya dagar som passar alla.

Kommentarer
Postat av: Loreleii

Stackarna! Jag lider med er och det vet du... blä... vi verkar ha klarat oss (men jag ropar inte hej riktigt än). Ibland undrar jag om inte Nicklas har en poäng när han säger att vi ska flytta till grönland ;-) hehe... Jag har en present som ligger och väntar och om ni är friska och smittfria till helgen så kanske jag kommer och bara lämnar över den lite snabbt så får vi fira ordentligt sen när Daniel kommer hem. Kram!

2009-03-03 @ 12:37:56
URL: http://loreleii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0