Dagis

Lilltjejen har gått två veckor på dagis nu. De första två dagarna gick bra, sen blev det värre. Hon gråter så förtvivlat när jag lämnar henne att mitt hjärta håller på att brista. Det gör ont! Men det går ju över efter en stund och sen har hon roligt och är glad.

Jag orkar knappt blogga längre. Jag är SÅ trött på kvällarna, det kan inte vara normalt. Det spelar ingen roll att jag får sova bra nästan varje natt numera eller att jag går och lägger mig tidigt. Efter att barnen har somnat är jag svimfärdig av trötthet...Är det fler som är så? Eller är jag ensam?

Kommentarer
Postat av: Erica

Känner igen mig i tröttheten... Förresten så var vi ju alla friska igår, men det varade bara en dag.

2009-03-17 @ 10:45:10
URL: http://ericis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0