Brandman

I helgen när vi var på väg hem från svärföräldrarna såg vi att det brann i ett litet gräsparti. Jag ringde brandkåren och så stod vi och väntade på att de skulle komma. Gissa om sonen tyckte det var spännande? Han var brandman hela vägen hem sen.

Idag blev jag beviljad en extra semestervecka (v.33). Det betyder att jag kommer att vara ledig 8 veckor i sträck! Först semester i 5 veckor, sedan föräldraledigt i 3 veckor. Tänkte först att det kan bli jobbigt, men nu börjar jag längta. Fast jag kommer nog sakna jobbet lite...knäppt men sant.

Kommentarer
Postat av: Loreleii

Härlig långsemester! Min är snart slut känns det som. Har ju redan haft min första vecka av tre.

2009-07-05 @ 13:22:09
URL: http://loreleiis-pyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0