Pinsamheter

Igår var sonen på badhuset med mormor och morfar. Han ville följa med mormor in i omklädningsrummet och när de stod i duschen var han inte sen att kommentera de andra kvinnornas utseende. En tyckte han till exempel var VÄLDIGT hårig. Och det sa han högt och tydligt samtidigt som han pekade. Och mormor hade för stora bröst. Så det så.

Imorgon börjar jobbet. Jag ser fortfarande fram emot det. Däremot pratade jag med en av mina chefer i fredags och tydligen är det så överbefolkat på kontoret att jag inte kommer få ett eget rum! Jag får dela rum med en annan tjej, som jag inte har träffat förut. Det hade varit ok om rummet var så stort att vi båda får plats i det, men det är det inte. När hon sitter vid skrivbordet får väl jag sitta på en stol utan skrvibord och utan dator. ?? Jag får springa omkring och kolla om det är någon som inte är på sitt rum för tillfället och låna deras plats. Arbetsro!

Kommentarer
Postat av: Anso

Ja vad ska man säga.. Barn är ju ofta brutalt ärliga, trots att de inte menar illa. Haha! Pinsamt det kan bli ibland...

2009-01-11 @ 16:52:43
URL: http://ansoeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0