Pengabrist

Nu har jag lyckats jobba två veckor i rad utan att bli sjuk. Inte illa. Men igår blev jag rätt dålig när jag var på jobbet. Helt plötsligt blev jag lätt illamående och jätteyr. Det försvann efter kanske en halvtimma. Sen dess har jag mått bra, vet inte vad det var frågan om. Kanske sömnbristen som till slut satte sina spår.

Soffan som vi beställde för några veckor sedan har vi avbeställt! Efter moget (blä, trist) övervägande kom vi fram till att vi helt enkelt inte har råd just nu. Så vi ska ha kvar våra gamla soffor, men köpa soffbord, matta, hyllor etc som vi hade tänkt från början. Får se om vi kanske köper soffan ändå om ett år eller två. Trist! Kan vi inte vinna lite pengar på alla spel som vi aldrig spelar på?

Min lilla prinsessa har äntligen fått sin tand som hon har kämpat med i säkert två månaders tid. Hon har haft ont och varit svullen i tandköttet så himla länge och nu äntligen har den kommit fram. Måste vara jätteskönt för henne. Nu har hon elva tänder, varav endast åtta färdigvuxna. Undrar om hon kommer ha det lika jobbigt för alla resterande tänder?

Imorgon börjar melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0