Hopp om framtiden

Tro det eller ej - men vi fick sova i natt! Båda barnen sov bra, till och med hela natten, tror jag. Lite svårt att veta ibland, jag blandar ihop alla nätter i mitt sömnfattiga huvud. Men i natt lär vi inte få sova många timmar, lilltjejen är tandsjuk. Dvs jätteförkyld pga tandsprickning. VARJE gång hon får en ny tand blir hon snorig, febrig och allmänt hängig. Och forskarna säger att det inte finns något samband...

Visst hjälper maken min till på nätterna. Men ingen av oss är tillräckligt alerta för att orka ta en hel natt ensamma, så istället för att ta varannan natt tar vi halva natten, ungefär. Just nu orkar vi inte annat. 

Imorgon blir det till att vabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0