NEJ!!!!!

Visst har hon mjölkallergi. Jag pratade precis med barnläkarmottagningen och de sa åt mig att genast sluta äta mjölkprodukter. Igen. Jag vill inte vara utan allt det goda! Jag vet att det är själviskt, det är ju inte jag som mår dåligt av det, men jag är så less på att inte få äta vad jag vill. Det är så himla många saker som jag älskar och inte får äta. Vet inte om jag vill fortsätta amma längre. Jag vill kunna dricka en latte när jag är på stan. Jag vill kunna äta choklad på lördagar. Och jag vill kunna äta ute utan att kontrollera alla ingridienser i varje maträtt. Men det dröjer nog länge innan jag kan sluta amma. Lilltjejen vill fortfarande ha många gånger per dag och det är ända sättet hon somnar på på dagarna. Så det är bara att bita ihop...

Kommentarer
Postat av: Karin

Än usch vad jobbigt! Vad tråkigt att det inte har gett med sig. Tänker på er. Du får spara alla choklad i ett litet lager och sedan äta en JÄTTEmängd när du har slutat amma!

styrkekramar

2008-09-02 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0