Bröllop

Natten innan bröllopet vaknade lilltjejen och var vaken i en timma. Bara för att jag skulle bli nervös inför barnvakteriet och ännu tröttare än normalt till bröllopet. Men det gick bra, hon vaknade bara till och gnällde lite under tiden vi var borta. Bröllopet var kul, mycket dans och massor med trevliga människor. Vi kom hem någongång efter ett, jag var hur trött som helst.

Idag har vi varit och shoppat lite, en spegel till hallen och maken köpte en ny mobil. Igen. En dyr en. När han vill ha något så köper han det. När jag vill ha något struntar jag oftast i det för att jag tycker att vi inte har råd. Jag tycker så klart att det är han som ska ändra på sig...men det kan ju inte jag göra något åt så jag kanske borde börja spendera lite pengar istället. Bara för att det ska bli lite jämnare...Men vilka pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0