Brasa och bröllop

Ikväll är det dags för säsongens första brasa. Ska bli mysigt, det börjar bli kyligt här inne nu.

Imorgon kväll ska jag och maken på bröllop. Barnen får stanna hemma och mormor och morfar är barnvakt. Men vi går efter att de har somnat (det är ett sent bröllop) så det borde gå bra. Hoppas bara att lilltjejen inte vaknar...Hon brukar inte göra det, men man vet aldrig. De få gånger hon vaknar och inte kan somna om själv går jag in till henne, lägger henne tillrätta och går ut igen. Bara för att visa att jag är där. Jag tror knappast att det funkar om mina föräldrar går in istället.
Undrar hur länge jag kommer orka vara vaken imorgon? Brukar bli trött vid sju och somna vid halv tio...Ska försöka hänga med åtminstone till midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0