Blodprov

Idag var vi på barnläkarmottagningen med dottern och tog blodprov. Pricktestet visade ju ingenting, men hon reagerade ändå på mjölk, så då ville de ta blodprov. Det var ingen munter upplevelse. Det gjorde antagligen inte ont, eftersom hon fick bedövningsplåster innan, men hon tyckte det var riktigt otäckt. Skrek och grät och var alldeles otröstlig. När allt var över och jag till slut hade lugnat henne blev hon ledsen igen när hon såg kvinnan som hade tagit provet...Det kopplade hon direkt. Pga att det var en tokig tid vi var där kunde dottern inte sova middag vid sin vanliga tid och det blev att hon bara sov ca 20 min under hela dagen. Gissa om hon var trött på kvällen?! Somnade på ett par minuter.

Vi har nyligen köpt en bil, så nu har vi två. Den "nya" är väldigt gammal och extremt billig, men det känns skönt att jag också kan åka iväg när min man är på jobbet. Typiskt så har jag tappat bort mitt körkort...helt borta, är tvungen att fixa ett nytt. Är osäker på om jag får köra innan det nya har kommit.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej.

Tappat körkortet:) Måste vara småbarnsföräldrar och amnings förvirring, eller hur:)

Ha det gott. Kram Marie

2008-09-12 @ 21:27:00
URL: http://mkfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0