Nackspärr

Nu har jag haft nackspärr i över en vecka. Den vill inte ge med sig. Jag kan titta åt ena hållet, men inte det andra. Jobbigt.

Dotterns läkare ringde nyss och talade om provsvaren. Blodprovet visar att hon INTE är allergisk mot mjölk, men eftersom hon ändå reagerar betyder det att hon är känslig/intolerant mot det. Lika jobbigt, men inte lika farligt. Hon ska undvika mjölk helt och hållet, men skulle hon få i sig det är det inte alls farligt, hon kan t.ex. inte få en allergichock. Om ca 1-2 år ska vi prova att ge henne mjölk och se om det har gått över. Så nu vet vi det. Och nästa vecka ska jag träffa en dietist angående hennes kost. Lite sent påtänkt tycker jag, vi har ju ätit mjölkfritt i ca 9 månader nu. Men något kanske jag kan lära mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej.

Aj, aj, nackspärr är inte kul, allra helst inte när man skall bära runt på barn varje dag.

Krya på dig.

Kram Marie

2008-10-04 @ 12:42:09
URL: http://mkfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0