Inredningshjälp

Idag har jag och barnen varit på IKEA och träffat den där inredaren jag skrev om tidigare. Maken kunde inte komma loss från jobbet och det fanns ingen barnvakt, så jag var inte så säker på hur det skulle gå. Men det gick över förväntan! De var så duktiga båda två och lilltjejen satt till och med i vagnen en ganska lång stund, så jag passade på att handla lite på ICA efteråt. Bilresan till IKEA gick också bra, jag såg till att åka lite för tidigt för att tajma hennes sovstund. På vägen hem grät hon däremot förtvivlat. Men man kan ju inte få allt :-) Trotset finns för övrigt kvar, men jag har de senaste dagarna även blivit påmind om sonens underbara sidor och måste säga att mina barn är fantastiska!

Själva mötet gick också bra. Jag är inte så överförtjust i IKEAS möbler, men här och var finns det något som jag tycker om. Dessutom fick jag bra tips som ju självklart kan användas på andra möbler. Nu ser jag fram emot att få börja inreda!

Igår var jag på en barnbasar, för första gången. Jag hittade massor med fynd, bland annat flera extrabyxor till sonen (för 10 kr/st) som behövs nu när vi satt igång potträningen igen (på sonens initiativ den här gången), en lära-gå-vagn och lite andra leksaker. Sen fortsatte jag shoppingen på stan, med resten av famljen. Passade på att köpa nya bh:ar, ville vänta tills jag slutat amma. Bh-storleken krymper med varje barn jag får...hur nu det är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0