Smarthuvud

Jag fick en jättebra idé gällande sonens potträning tyckte jag. Jag satte på honom kalsonger och sen blöja utanpå. På så sätt blir det fortfarande jobbigt för honom att kissa på sig, men jag slipper torka rent golvet, för allt hamnar ju i blöjan. Problemet var bara att han kände att han hade blöja och glömde därför av att han hade kalsonger. Så han bajsade. Ha, ha. Jag orkade inte torka golvet, men jag blev istället tvungen att duscha honom, skölja bort bajset från kalsongerna innan tvätten och göra rent badkaret efter duschningen. Detta hände mitt i middagen dessutom. Hm. Men jag tror fortfarande att det är en god idé när det gäller kisset. Får bara se till att han har bajsat först.

Kommentarer
Postat av: Marie

skratt vad rolig du är.

När ska du börja jobba igen?

Kramar

2008-11-04 @ 21:24:28
URL: http://mkfitness.blogg.se/
Postat av: Maria G

Det låter lagomt smaskigt... Eller hur man nu ska säga.

Men hur är det med DIG då?

Kram

2008-11-04 @ 23:44:21
URL: http://www.poeter.se/marre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0