Panik

Idag när jag hämtade sonen från dagis möttes jag av ett meddelande på anslagstavlan om att det går magsjuka på avdelningen. Jag kände paniken välla fram och ville därifrån så fort som möjligt. Bestämde på sekunden att sonen får vara hemma åtminstone resten av veckan. JAG VILL INTE BLI SMITTAD. Magsjuka är det värsta jag vet och jag och lilltjejen hade det ju förra veckan. Nu sitter jag och inbillar mig att jag mår dåligt.

Ska börja med maten nu. Det blir sesamwokad kyckling med paprika, zucchini, selleri, sockerärter, ingefära och lite till. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur har det gått med magsjukesmittan? Fortfarande friska hoppas jag! kram

2008-11-21 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0