Nedvärderad

Vi var och handlade på Hornbach idag. En tant som jobbar där sa till mig "det var ju det jag sa, lilla gumman", när jag missförstod något hon sa. Usch! Jag kände mig riktigt nedvärderad. Men jag blev så paff att jag inte kom mig för att säga något. Hur som helst så köpte vi nya persienner till badrummet. Våra gamla gick sönder för flera veckor sedan och det har varit ganska jobbigt att vara utan. Vi har ett väldigt stort fönster som det är lätt att se in genom och när vi har velat duscha har vi varit tvungna att vänta tills det blivit mörkt ute och duscha med lampan släckt. En avlägsen gatlykta har varit det enda skenet.

Jag är fortfarande förkyld, dag nr 11 idag. Men min nackspärr har i alla fall försvunnit. Det verkar som om kroppen behövde en förkylning för att kunna bli av med den. Badmintonen får vänta en vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0