Träningsvärk och förkylning

I söndags var jag ute och sprang. Tänkte det kunde vara bra som variation till promenaderna. En liten lustig syn kan jag tänka mig, jag sprang nämligen i jeans! Men till mitt försvar kan jag säga att jag bara hade tänkt att promenera och de byxorna är dessutom skönare än alla träningsbyxor som finns. Nu blir jag säkert sjuk imorgon, sa jag till maken. Jag brukar bli det när jag börjar träna, av någon konstig anledning. Jag mådde dock bra dagen efter, men idag känner jag mig vissen.

Dottern gjorde pricktest förra veckan, för att kolla mjölkallergin. Det visade ingening, men ett negativt resultat behöver ju inte betyda att det inte finns allergi. Så på torsdag ska jag testa att ge henne mjölk direkt, inte via bröstmjölken. Efter ett par timmar ska jag ringa til läkaren och tala om hur hon mår. Sen får vi se vad som händer. Tänk om hennes allergi är borta!! Det skulle vara underbart. Om den är det ska vi fira massor - med mjölkprodukter såklart. Åh vad sugen jag blev på choklad nu..kanske på lördag...

Kommentarer
Postat av: Ninorta

Jag beundrar dig som har kunnat motstå alla mjölkprodukter...och att vara utan choklad...Vi får hålla tummarna på att allergin är borta nu!

Kram Nino

2008-08-27 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0