Sömn och mat

Igår kväll vaknade vår dotter 6 gånger innnan vi ens hade hunnit somna. Jag förberedd mig på en hemsk natt - men hon sov resten av natten! Själv hade jag lite svårt att sova, eftersom jag har ammat henne de senaste nätterna har mjölkproduktionen ökat och inatt hade jag rätt ont och kunde inte sova på sidan...
Ikväll tog det henne förresten bara 11 minuter att somna.

Jag testade förresten tofun som jag skrev om tidigare. Jag tärnade den och stekte den i olivolja i ca 10 min. Sen blandade jag med sesamolja, soja och sesamfrön. Blev inte så tokigt. Klart bättre än "rå" tofu. Men inget gott att spara till dagen efter. Imorgon blir det sesamwokad kyckling med massa grönsaker och glasnudlar. RIKTIGT gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0