Rullgardiner

Nu har vi äntligen handlat mörkläggningsrullgardiner. Hoppas barnen sover lite längre på morgnarna nu...Lilltjejen vaknar för det mesta vid 5 och det är lite väl tidigt tycker jag.
Vi hann även med en kaffe på Wayne's. De är de enda i vår närhet som har koffeinfritt kaffe och sojamjölk. Jag vill inte dricka koffein när jag ammar och sojamjölk är ju för att hon inte tål mjölk. Vi har varit på Wayne's ganska mycket nu under semestern, räknade ut att vi har druckit kaffe för ca 600 kr under dessa fem veckor. Hm. Om vi håller den takten (vilket vi inte gör när maken jobbar) lönar det sig att köpa en egen espressomaskin.

Vår son är så himla intensiv hela tiden. Han har inget stopp på energin, hoppar och springer och pratar och skriker och sjunger hela tiden. Han är aldrig tyst eller stilla. Det är väl så det ska vara i den här åldern, men ibland blir det jobbigt. Jag skulle vilja ha möjlighet att koppla av i några minuter i alla fall under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0