Mjölkpremiär

Idag har vår dotter druckit en matsked mjölk - och ingenting hände! Det är nu sex timmar sedan och hon har mått hur bra som helst. Ska ringa läkaren på barnläkarmottagningen imorgon och tala om hur det har gått, men det verkar ju som om allergin är borta. Hoppas bara att jag inte gav henne för lite mjölk. Vågade inte ge så mycket, ifall hon skulle få jätteont i magen. Imorgon vågar jag kanske tro på att det är sant.

Hon har fått in en rutin om att vara vaken ca två timmar mitt i natten. Jag kan inte göra något för att söva om henne, så nu får hon somna om själv. Jag går in och lägger tillrätta ibland, så att hon vet att jag finns där, men somna får hon göra själv och ensam. "Tack vare" att hon var vaken mycket under natten sov hon ända till klockan sex imorse, så jag är ganska pigg trots allt.

Ikväll åt vi tandori-lax med basmatiris och broccoli- riktigt gott. Blanda en deciliter yoghurt med två matskedar tandoripasta och lägg på laxen. Sätt in i ugnen, grill 250C i 10 minuter. Gott och nyttigt.
Någon promenad har det inte blivit pga förkylning, men på lördag ska jag nog klara av det igen.

Kommentarer
Postat av: S

Om du ska promenera på Lördag så får du gärna komma förbi oss!!! hihi. =)

Då får du träffa valpen + att jag bjuder på fika :D



Trevlig helg på dig, kusinen!!

2008-08-29 @ 11:33:45
URL: http://lifeofsuneeta.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0