Inget godis

Jag har inte ätit godis på fyra dagar. Bestämde mig i lördags för att bara äta på lördagar, tidigare har det blivit var och varannan dag. Det är jobbigt! Blir så himla godissugen efter maten. De första dagarna hade jag till och med huvudvärk!

Vår dotter har genomgått en förändring, det är som om hon plötsligt har börjat förstå livet och blivit medveten om sig själv. Hon är så glad och mysig hela tiden. De flesta som har med barn att göra (ex bvc) säger att det kommer ett genombrott vid ca 3 månader, då börjar föräldrarna tycka att livet blir lättare, när barnet börjar vara vaket mer och man får mer kontakt med det. Jag tycker att det är först vid ca 7 eller 8 månader det har blivit lättare. Det var nog samma sak med sonen. De första månaderna är mest jobbiga, då handlar allt om att bära, bära, trösta, mata. Men nu är det riktigt roligt! Det är också så kul att se sonen och dottern tillsammans. De älskar verkligen varandra och har så roligt tillsammans. Ingen kan få henne att skratta så mycket som storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0