Idag har jag ätit mjölk!

Jag vågar nästan tro att det är sant. Dottern har ju inte reagerat alls på det jag har ätit, så jag måste väl våga. Gissa om jag är glad?! Idag åt jag en grekisk sallad till lunch, med fetaost. Efteråt drack jag en vanlig latte (jag hade ammat klart henne för dagen, annars vill jag inte dricka koffein) och sen åt jag choklad (center). Fulländat :-)

Idag har vi köpt tuja, det ska bli en ny häck nu. Åtminstone en bit av tomtgränsen. Nu har vi leguster och de är ca 25 cm höga. Total insyn. Det tråkiga är att vi bor i en kurva och därför kan vi inte ha så hög häck, det blir inte trafiksäkert. Men en del av buskarna kan vi byta ut mot tuja, som växer bra mycket snabbare än leguster och dessutom redan är över en meter.

Nu ska vi se på film, våra älsklingar sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0