Äntligen fredag

Imorse var jag och barnen och handlade mat. När jag skulle betala visade det sig att jag inte hade några pengar på kontot...tog bort några varor och försökte igen - fortfarande för lite. Till slut kom vi därifrån med mindre än hälften av vad jag hade tänkt handla. Sånt är alltid pinsamt, även om det kan hända alla. Men jag har definitivt mindre koll på saker och ting (även pengar tydligen) numera, med två små barn som tar all min uppmärksamhet. Ännu ett skäl till att det inte blir flera barn?

Senare på dagen träffade vi två mammalediga jobbarkompiar och deras barn. Vi blev bjudna på tacos och jag kunde för första gången på länge äta allt utan att tänka på om det var mjölk i det eller inte. Underbart. Imorgon blir det choklad i massor :-)

Dottern somnar förresten ganska snabbt numera, ca tio minuter tar det. Hoppas hon lär sig att somna om på nätterna också snart. Inatt sov hon faktiskt hela natten, men då var det sonen som väckte oss flera gånger. Alltid är det någon av dem.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0